Материалы

Педагогическая серия №4, 2019

1. ӨЗІН-ӨЗІ ҰЙЫМДАСТЫРУ СТУДЕНТТЕРДІҢ ОҚЫРМАНДЫҚ МӘДЕНИЕТІН ДАМЫТУДЫҢ ШАРТЫ РЕТІНДЕ

М. А. Абсатова, А. М. Айтуарова, Р. Б. Абдрахманова

2. ИНТЕГРАТИВНО-ЦЕЛОСТНЫЙ ПОДХОД КАК ОСНОВА ФОРМИРОВАНИЯ КУЛЬТУРЫ ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНОГО ТРУДА

В. Х. Адилова

3. СТАНОВЛЕНИЕ ГРАЖДАНСКОЙ ИДЕНТИЧНОСТИ В ТРАНСФОРМИРУЮЩЕМСЯ КАЗАХСТАНСКОМ ОБЩЕСТВЕ

А. Е. Аймолда, Ж. А. Темербаева

4. ТEOPEТИКO-МEТOДOЛOГИЧEСКИЕ ПPEДПOСЫЛКИ PАЗВИТИЯ ПСИXOЛOГИИ OБУЧEНИЯ ИНOСТPАННЫМ ЯЗЫКАМ

А. К. Аипова, А. Е. Огузбаев, Н. Э. Пфейфер

5. МЕКТЕПТЕ ОҚУҒА БЕЙІМДЕЛУ КЕЗЕҢІНДЕ МҮМКІНДІГІ ШЕКТЕУЛІ БАЛАЛАРДЫ ОҚЫТУ ҮШІН ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖАҒДАЙ ЖАСАУ

Г. Қ. Алшынбекова, А. С. Кударинова, К. Д. Дузбаева

6. ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ ПОДХОДЫ К ПОНИМАНИЮ ИНВАЛИДНОСТИ

С. Д. Аубакирова, Н. Э. Пфейфер

7. МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗМЕТШІЛЕРДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДЕНСАУЛЫҒЫ

Н. Н. Аширбаева, Қ. Т. Қуанжанова

8. XIX ҒАСЫРДЫҢ АЯҒЫ – XX ҒАСЫРДАҒЫ ҚАЗАҚ МУЗЫКАСЫНЫҢ ДАМУЫ

М. Әсетқызы

9. БЕЙОРГАНИКАЛЫҚ ХИМИЯ КУРСЫНДА ТӨҢКЕРІЛГЕН СЫНЫП ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫН ПАЙДАЛАНУ

А. А. Бейсекова, Ж. Ә. Шоқыбаев

10. DIGITAL WEAKNESS OF MIND – A NEW ILLNESS OF THE XXI CENTURY

А. S. Beisenova, S. e. Bulekbyeva

11. ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА ЭССЕ ЖАЗУДЫ ҮЙРЕТУДЕГІ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕР

М. А. Буркитбаева, Ж. И. Исаева

12. ОСОБЕННОСТИ РАЗРАБОТКИ SMART–ТЕХНОЛОГИИ МОНИТОРИНГА ЗНАНИЙ И ПОВЫШЕНИЯ КВАЛИФИКАЦИИ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ КАДРОВ ПРЕДПРИЯТИЯ

В. Н. Головачёва, А. С. Вафин

13. E-LEARNING TECHNOLOGIES: ASSESS STUDENTS WITH MODERN TECHNOLOGIES

G. A. Doszhan, S. B. Ussipashim

14. К ВОПРОСУ ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ОТРАЖЕНИЯ ПРИНЦИПА АБСТРАКЦИИ (I)

Б. Н. Дроботун

15. К ВОПРОСУ ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ОТРАЖЕНИЯ ПРИНЦИПА АБСТРАКЦИИ (II)

Б. Н. Дроботун

16. АҚПАРАТТЫ ВИЗУАЛИЗАЦИЯЛАУ МАҚСАТЫНДА САБАҚТА СКРАЙБ-ПРЕЗЕНТАЦИЯНЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ

А. Дуйсенова, М. Т. Кожаканова

17. МУЛЬТИМЕДИЙНЫЕ ПРЕЗЕНТАЦИИ: ОСНОВНЫЕ КРИТЕРИИ И РЕКОМЕНДАЦИИ ДЛЯ ЭФФЕКТИВНОГО ПРЕДСТАВЛЕНИЯ ИНФОРМАЦИИ

Б. Ж. Ельмуратова, П. С. Ельников

18. ОРГАНИЗАЦИЯ УРОКОВ ФИЗИЧЕСКОЙ КУЛЬТУРЫ С УЧЕТОМ ГЕНДЕРНЫХ ОСОБЕННОСТЕЙ ОБУЧАЮЩИХСЯ

Р. Ж. Ерофеева, Н. Э. Пфейфер

19. ОҚУ ҮРДІСІНДЕ ИНТЕГРАТИВТІ ӘДІСТІ ҚОЛДАНУДЫҢ ТИІМДІЛГІ

Н. Жеңісбекова, М. Т. Кожаканова

20. USE OF PROFESSIONAL CONCEPTS IN STUDYING ENGLISH FOR REPATRIATE STUDENTS IN KAZAKHSTAN

B. A. Zhetpisbayeva, Z. A. Eskazinova, R. K. Serikpaeva

21. ДЕСКРИПТОРЛАРДЫҢ CАБАҚ БАРЫСЫНДАҒЫ РӨЛІ

А. Р. Ибраева, А. К. Сатынская 

22. ВОСПИТАТЕЛЬНЫЙ ПОТЕНЦИАЛ РЕГИОНАЛЬНЫХ СРЕДСТВ МАССОВОЙ ИНФОРМАЦИИ

С. Т. Игликов 

23. ОРГАНИЗАЦИЯ УЧЕБНО-ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКОЙ РАБОТЫ СТУДЕНТОВ В КУРСЕ «МИКРОБИОЛОГИЯ И ВИРУСОЛОГИЯ»

Д. Т. Идрисова, С. Ж. Ибадуллаева, Н. Д. Андреева, Е. Ж. Шорабаев 

24. ПРОБЛЕМЫ ЭФФЕКТИВНОСТИ ИНОЯЗЫЧНОГО ОБУЧЕНИЯ В ПОДГОТОВКЕ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ

А. Т. Каббасова 

25. MOOC – ИНТЕНСИФИКАЦИЯ САМООБРАЗОВАНИЯ

Д. М. Калманова, Ш. О. Мендалиева 

26. РАЗВИТИЕ ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНО-ТВОРЧЕСКОГО ПОТЕНЦИАЛА МЛАДШЕГО ШКОЛЬНИКА В УСЛОВИЯХ ОБНОВЛЕННОЙ СИСТЕМЫ ОБРАЗОВАНИЯ

Т. О. Каратаева, А. Ж. Анесова 

27. ОСНОВНЫЕ АСПЕКТЫ ЭТИКО-ДЕОНТОЛОГИЧЕСКОЙ ГОТОВНОСТИ ПЕДАГОГА И ЕЕ ФОРМИРОВАНИЯ

Х. Н. Касенов 

28. БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГ МАМАНДАРДЫҢ ДАЙЫНДЫҒЫНДАҒЫ ҚАБІЛЕТТЕР МЕН ӘЛЕУЕТТІҢ ОРНЫ

А. Ж. Куватов 

29. ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ ОҚЫТУШЫ: СТУДЕНТТЕРГЕ КӨЗҚАРАС ЖӘНЕ ЖОҒАРҒЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА
ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ

У. Б. Кусаинова, Ж. Сарсенбаева, А. А. Сералиева 

30. ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ФИЗИКА ПӘНІН ОҚЫТУДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ

Э. О. Куткельдиева, А. Қ. Қозыбай 

31. БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ КОММУНИКАТИВТІК ҚАБІЛЕТТЕРІН ДАМЫТУ

М. А. Маретбаева, А. К. Алпысбаева 

32. «МЕН» КОНЦЕПЦИЯ ПСИХОЛОГИЯДАҒЫ ЗЕРТТЕУ ПӘНІ РЕТІНДЕ

Б. А. Матаев, Г. М. Тулекова 

33. ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЗЕРТТЕУ ҚЫЗМЕТІН ДАМЫТУ – БІЛІМ РЕФОРМАЛАРЫНЫҢ ӨЗЕКТІ МІНДЕТІ

И. С. Мусатаева, Ә. Ж. Жамбулатова 

34. БOЛAШAҚ МҰҒAЛІМДEРІН ПEДAГOГИКAЛЫҚ ИННOВAЦИЯНЫ ПAЙДAЛAНУҒA ДAЯРЛAУ ӘДІСТEМEСІ

A. O. Мухaмeтжaнoвa, К. Т. Кoшкумбaeв, С. К. Ксeмбaeвa 

35. БАСТАУЫШ СЫНЫПТА ОҚЫТУДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ТИІМДІ ФОРМАЛАРЫ РЕТІНДЕ ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ПӘНІ БОЙЫНША СТАНДАРТТАН ТЫС САБАҚТАР

Е. Мухтар, Г. Р. Аспанова 

36. ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУДА СТУДЕНТТЕРДІҢ СӨЙЛЕУ ШЕБЕРЛІКТЕРІН АРТТЫРУ ЖОЛДАРЫ

A. M. Мухтарханова  

37. ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ ПОДДЕРЖКА – ПЕДАГОГИКА СВОБОДЫ

Б. А. Нурмагамбетова, З. Ш. Шавалиева, Г. М. Тулекова  

38. ИЗ ОПЫТА КОНСТРУИРОВАНИЯ КОГНИТИВНОЙ ТЕХНОЛОГИИ ИЗУЧЕНИЯ ЭЛЕКТРОМАГНИТНЫХ ВОЛН В КОЛЛЕДЖЕ НА ОСНОВЕ ПЕРЦЕПЦИИ

 К. А. Нурумжанова, А. А. Кисабеков

39. БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ЖАҺАНДЫҚ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ МӘСЕЛЕЛЕРІ

 К. О. Оразбаева, Т. Б. Бегімбай

40. PRECONDITIONS OF STABILITY OF PERFORMING ACTIONS OF STUDENTS-MUSICIANS

n. Uy. Pigovayeva, n. e. Pfeifer, Ye. I. Burdina, R. Zh. Aubakirova  

41. ФИЗИКАНЫ ОҚЫТУДА ВИРТУАЛДЫ
ЗЕРТХАНАЛЫҚ ОРТАНЫ ҚОЛДАНУДАҒЫ ӨЗЕКТІЛІК

 Ш. Ж. Сагимбаева, А. Е. Әбдрахманов

42. ПАТРИОТТЫҚ ТІЛДІК ТҰЛҒАНЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ҮЛГІСІ

 В. В. Сергеева, К. С. Бутенова

43. ЖОҒАРЫ ӨНІМДІ ЕСЕПТЕУЛЕРДІҢ ҚОЛДАНЫЛУ ЖАҒДАЙЛАРЫ ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРНЫНЫҢ ОҚУ ҮДЕРІСІНЕ ЕНДІРУ ТУРАЛЫ

 М. Серік, Б. А. Серимбетов, Г. Ж. Ерланова

44. СТАНДАРТТАУ ЖӘНЕ СЕРТИФИКАТТАУ МАМАНДЫҒЫНЫҢ МАГИСТРАНТТАРЫНЫҢ КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ БІЛІКТІЛІКТЕРІН АРТТЫРУҒА АРНАЛҒАН ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТІ ТӘСІЛДЕМЕ

 Ж. А. Темербаева, А. Е. Аймолда

45. МАМАНДАРДЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘДІСТЕРІ

 Ж. А. Темербаева, А. Е. Аймолда

46. ОҚЫТУДЫҢ ҚҰЗЫРЕТТІЛІК МОДЕЛІН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ АЯСЫНДА БІРІКТІРІЛГЕН ӘДІСТІ ҚОЛДАНУ

 Л. Төлепберген, А. Е. Ниязова, М. Т. Кожаканова

47. INTERCULTURAL COMPETENCE IN TODAY’S EDUCATION SYSTEM OF KAZAKHSTAN

 G. Тurguntayeva, M. talasbayeva

48. КОНТЕКСТЫ ЛИЧНОЙ КУЛЬТУРЫ В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ СТУДЕНТОВ

 И. А. Тухлов

49. РАЗВИТИЕ КАДРОВОГО МЕНЕДЖМЕНТА В ОРГАНИЗАЦИЯХ ОБРАЗОВАНИЯ

Д. Е. Саудабаева, К. Ж. Аганина 

50. К ВОПРОСУ О КЛАССИФИКАЦИИ ПРОФЕССИОНАЛЬНЫХ КОМПЕТЕНЦИЙ СОЦИАЛЬНЫХ РАБОТНИКОВ

С. К. Антикеева, С. К. Ксембаева